Objednat termín

Stále přijímáme nové pacientky.
Nově on-line objednávací systém - časovky zatím pouze na středy.

Bližší informace na tel čísle: 603 220 626.

Aktuality

Data balíček pro těhotné - možnost uložení obrázků a videí z vyšetřění včetně 3D

Možnost objednání (časovky zatím pouze na středy) 603 220 626

plánovaná dovolená:    3.7., 7.8, 12-16.8

v pondělí 8.7. nebude ordinace z důvodu plánovaného přerušení dodávky elektřiny

Myomy

Děložní myomy postihují až 40%  žen, nejčastěji kolem 40–50 let. Jedná se o nezhoubné nádory děložní svaloviny. Vlastní onemocnění neohrožuje život nemocné a často, převážně u malých myomů  probíhá zcela bez příznaků. Tyto myomy však mohou  narůstat a  začít působit potíže svou velikostí či lokalizací. Někdy jsou to potíže typu nepravidelného nebo nadměrného krvácení z dělohy, potíže s močením ve smyslu retence moči nebo inkontinence, zácpu, tlak na konečník, bolest nebo tlak v podbřišku, bolest při pohlavním styku. Ženy s myomy mohou mít problémy  s otěhotněním. Vzhledem k velikosti a lokalizaci myomu mohou působit komplikaci během porodu a  šestinedělí.

Vyšetření:

Myom se diagnostikuje obvykle náhodně při pravidelné prohlídce nebo na základě obtíží. Velké myomy deformující dělohu jsou hmatné při palpačním vyšetření. K upřesnění lokalizace a velikosti  myomů slouží ultrazvukové vyšetření.

Léčba:

U žen, které jsou bez potíží jsou dostačující pravidelné kontroly a ultrazvuková vyšetření.

V léčbě myomů hraje hlavní roli operační řešení. Způsob a druh opearce je plánován na základě velikosti a lokalizace myomů, míře obtíží, důležitý je také věk ženy a plánuje-li ještě mít dítě.

Farmakologické léčba - Esmya (Ulipristal acetát 5mg)

www.mojerozhodnuti.cz